ponedjeljak, 7. ožujka 2016.

Getting ready for spring: must-have spring essentials!❤️

Pozdrav svima! Dobrodošli u još jedan post,prvi vezan za dolazak proljeća koje će doći svaki čas! Ovaj post je,zapravo,collab s divnom Petrom sa aska @zgsavjeti,a njen blog možete vidjeti ovdje 
Za današnji post pripremile smo vam nekakve must-have stvarčice za proljeće. Da ne duljim,krenimo!☺️


1.-Sunčane naočale!
Proljeće je i,iako ima i kišnih dana,bit će i onih sunčanih za koje će ti trebati neke naočale da se zaštitiš od sunca. Uvijek dobro dođu,korisne su,a neke i predobro izgledaju! Tako da,jedan od must have stvari za proljeće(a i ljeto) su svakako naočale. Sada su uglavnom popularne razne s kao ogledalima na staklima,ako me razumijete.☺️


2.-Bronzer ili rumenilo
Proljeće zajedno sa suncem,cvijećem i sve toplijim vremenom donosi i nove makeup lookove,za one cure koje se vole šminkati. U proljeće počinju i one svjetlije 'nude' boje,kao priprema za ljeto. Zato je tu must-have neki lijepi,blijede boje bronzer ili vrlo lagano rumenilo. Bez toga nikoji look nije upotpunjen! 
Dakle,tijekom proljeća od makeupa dolaze vrlo lagane i svijetle boje,od svijetlonarančaste do potpuno bijele boje.❤️



3.-Lak za nokte
Da,proljeće je praktički priprema za ljeto pa negdje tuda počinju i one lijepe ljetne i proljetne boje lakova za nokte. Meni su,za proljeće,osobno najdraže neke pastelne boje,svijetloljubičasta,svijetlonarančasta,svijetloplava i slično,bitno da nisu nekako tamnije. Također,nisu odbojni ni matt lakovi. A za početak,ako ti u školi nisu dopušteni nalakirani nokti,dovoljno je nanijeti prozirni ili one lagane šljokice. Ni to loše ne izgleda.☺️


4.-Body lotion!
Naravno,ni u kojem godišnjem dobu ne bismo smjeli zaboraviti njegu kože,pa tako ni u proljeće. Zato se potrudi pronaći neki dobar losion i usvojiti naviku da ga nanosiš svaki dan nakon tuširanja. Ja,tijekom proljeća(i ljeta,of course) ,preferiram neke losione voćnog mirisa. U mojim favoritima veljače mogli ste vidjeti odličan losion s mirisom brusnice,a posebno su dobri i proizvodi od Lusha-tamo je gotovo sve s mirisom voća. Uglavnom,bitno je da usvojimo naviku brige za kožu-a losion si same odaberite.❤️

5.-Parfem
Parfem ili onaj obični miris za tijelo(nikako da se sjetim naziva) su također jedan od must-have stvari za proljeće. Ne znam,nekako čim dođe proljeće osjetim potrebu za nekim ljepšim mirisom. Općenito sebe,a i prirode. Zato je dovoljno nasprejati malo parfema za cijeli dan i to je to. Meni je odličan Nuxe Prodigeux(ako se tako piše) parfem jer ima savršen miris,ali podosta je skup. U svakom slučaju,valjda razumijete što hoću reći. Uz proljeće sve nekako počinje ljepše mirisati,nakon zime. Možemo i mi tako.☺️


6.-Ukrasi za kosu
Kao što cvijeće cvjeta u proljeće,može nam biti i na glavi,lol. Ako ste 'fan' ukosnica i svih tih stvarčica za kosu,onda znate o čemu govorim! Razne ružice,cvjetići i ostali detalji za kosu su,za one koji su ljubitelji takvih stvari,definitivan must have. Takve stvari možete naći u dm-u,Accessorize-u,accessories trgovini,kozmu... 
Ako ne za svakidašnjicu,takve stvarčice poželjne su barem za neke posebne prigode.❤️


I to je to za ovaj post! Nadam se da vam se sviđa i da vam je bio koristan za nadolazeće proljeće. Ja sam se baš zabavila pisajući ovaj post!
Pišite mi mišljenja u komentare ili na ask,a mi se čujemo idući put! Love,M.❤️
P.S.-ako se pitate zašto nisam stavljala svoje slike-da,žao mi je,ali nisam mogla pronaći pogodno mjesto za njih,a tamk gdje sam planirala nisam mogla,hjoj.

2 komentara: